Jakie długopisy reklamowe wybrać?

Jednym z najbardziej popularnych gadżetów promocyjnych są akcesoria piśmiennicze. Plastikowe długopisy reklamowe są uniwersalne – można wykorzystać je w działaniach marketingowych niezależnie od branży, w jakiej prowadzi się firmę. Są poręczne, praktyczne i tanie – nie potrzeba dużego budżetu, żeby zyskać akcesoria, którymi można obdarować klientów, kontrahentów oraz współpracowników. Jakie artykuły piśmiennicze wybrać? Zobacz!

Rodzaje produktów piśmienniczych

Do wyboru jest wiele materiałów, z których wykonywane są te akcesoria. Najczęściej spotykane są warianty plastikowe – są niedrogie i lekkie, a dodatkowo łatwe w personalizacji. Nimi obdarowuje się klientów. Zamawiając hurtowe ilości, można w szybki sposób zyskać prosty gadżet promocyjny. Chcąc jednak zaprezentować swoją markę w bardziej elegancki i prestiżowy sposób, warto wybrać długopis metalowy. Jest on wykonywany z nieco odporniejszych surowców i prezentuje się solidniej, dlatego robi lepsze wrażenie i wywołuje skojarzenia z profesjonalizmem. Modele z metalu są przeważnie stylizowane na pióra, dzięki czemu wyglądają imponująco i stanowią idealny upominek dla ważnych partnerów biznesowych.

Długopisy reklamowe z bambusa i aluminium

To kolejna atrakcyjna propozycja – model bambusowy nawiązuje do ekologii i stanowi świetną wizytówkę przedsiębiorstwa, któremu los planety nie jest obojętny. Jeśli nie przemawia do Ciebie wariant bambusowy, długopis aluminiowy jest dla niego świetną alternatywą. To kompromis pomiędzy metalem i plastikiem łączący w sobie ich zalety: niską cenę, lekkość, odporność i stylowy design.